Leisele

Rook in woning door schouwbrand

Daron Mertens
7 april 2021
De brandweer werd dinsdagavond opgeroepen voor een rookontwikkeling in een woning in de Lostraat in Leisele. Dat was het gevolg van een schouwbrand.

Door de schouwbrand was er veel rookontwikkeling in de gang en bij de trap op de bovenverdieping. De brandweer kreeg de situatie snel onder controle en de woning liep geen schade op, er was enkel een sterke brandlucht aanwezig. Nadat de brandweer de woning geventileerd had, konden de bewoners er opnieuw hun intrek nemen. Niemand raakte gewond. De oorzaak was een verstopping in de schoorsteen.

Daron Mertens
7 april 2021

ONZE SPONSORS

Met maandelijks gemiddeld 20.000 unieke bezoekers biedt Het Alveringems Nieuws alle bedrijven en handelaars uit de streek, een spotgoedkoop platform aan om te adverteren.

Dankzij jullie bijdrage kunnen wij de inwoners van Alveringem en omstreken een gratis en kwalitatief hoogstaand nieuws bezorgen, elke dag opnieuw.

Heeft u interesse in het sponsoren van onze krant? Contacteer ons dan via redactie@t-alveringems-nieuws.be